Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Photokina? Vilka ska dit?

Produkter
(logga in för att koppla)

Olivlunden

Aktiv medlem
Jag tänkte bara fråga om det är någon här på forumnet som ska ner till Photokina i Köln nu i September..

Skulle gärna vilja åka själv men ännu inte fått tummen ur.. =) Finns det någon som vill samåka/samflyga kanske?

Ja..om man hade hittat någonstans att sova.. Visserligen blir min Volvo 180cm när man fäller baksätet, men mycket mer än 2-3 pers rymms det nog inte om man ska sova. Tälta? lysande idé. Campingplats i närheten av Köln? Ska man tälta kan man ju vara uppmot 4-5 i bilen.

Flyga låter dyrt..
3 st i en bil.... 160 Mil tor från skåne.. 1600:-/3= 530:- per person :)

Familjen taikon. :)

Jag e med, men det får nog bestämmas ganska snart med tanke på att jag måste ta semester

Senast ändrad:
Är det ingen som är intresserad eller är alla upptagna dessa dagar?

Låg aktivitet i forumet.. Är det det vackra vädret måntro som fått folk att stanna ute och fota istället? =)

Om någon av er kommer iväg, så skulle jag vara intresserad av litet reportage. Hör av er innan så kan vi diskutera.

/david

ANNONS
Götaplatsens Foto