marten_p
Aktiv medlem
Tänkte bara höra om det var fler än jag som för en gångs skull tog tillfället i akt och åkte ut på lite "pressfoto" när tillfället gavs? Såg att det var väldigt många fotografer där med mindre utrustning och som säkerligen var lika vilsna som jag. Längst fram hörde man muttrande om "här behövs nog varken penna, papper eller kamera för att komma in" från de mer rutinerade murvlarna.
Annars var det jag reagerade mest på hur viktigt det verkade vara att visa vilken tidning man kom ifrån. Kvarten innan var det som vilken kväll som helst på Oleary´s (eller annan valfri bar). Man fick intryck av att det raggades hej vilt. Alla skulle presenteras för alla.
Roligast förutom fotograferandet är att man idag både stoltserar i TV och i de stora tidningana, även om jag då är med på bilderna istället för att ha mitt namn under bilderna...
Vilka var där, och hur gick det för er?
Annars var det jag reagerade mest på hur viktigt det verkade vara att visa vilken tidning man kom ifrån. Kvarten innan var det som vilken kväll som helst på Oleary´s (eller annan valfri bar). Man fick intryck av att det raggades hej vilt. Alla skulle presenteras för alla.
Roligast förutom fotograferandet är att man idag både stoltserar i TV och i de stora tidningana, även om jag då är med på bilderna istället för att ha mitt namn under bilderna...
Vilka var där, och hur gick det för er?