Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 379 kr per år

Annons

Problem med internetbank

Produkter
(logga in för att koppla)

Helmetrock

Aktiv medlem
De senaste dagarna har jag haft problem att logga in på Swedbanks internetbank från min mac. Från min iPhone är det inga bekymmer, men från datorn går det inte alls. När jag knappat in mitt personnummer kommer jag till en skärm som säger att jag loggats ut pga inaktivitet, sedan kommer jag tillbaka till sidan där jag ska ange personumret och så går det runt i det oändliga.

Jag har testat att radera cashe i Safari men det hjälpte inte.

Är det någon som vet vad felet skulle kunna vara?

De senaste dagarna har jag haft problem att logga in på Swedbanks internetbank från min mac. Från min iPhone är det inga bekymmer, men från datorn går det inte alls. När jag knappat in mitt personnummer kommer jag till en skärm som säger att jag loggats ut pga inaktivitet, sedan kommer jag tillbaka till sidan där jag ska ange personumret och så går det runt i det oändliga.

Jag har testat att radera cashe i Safari men det hjälpte inte.

Är det någon som vet vad felet skulle kunna vara?

På Swedbanks sida framgår att en del kunder drabbats av virus, detta ger då problem med bla konstig/seg inloggning. Inloggning kan fungera från vissa virusfria maskiner, men inte från andra. Kolla Swedbanks sida för info, vet ej mer.

Lite sen uppdatering, men lösningen var en annan webläsare eftersom den senaste uppdateringen av Safari inte trivdes ihop med Swedbanks inloggning. Förhoppningsvis kommer det väl en ny uppdatering som funkar snart...

Hur som helst, man sparar mycket pengar på att inte komma åt banken! Bästa sparknepet någonsin ;-D

ANNONS
Götaplatsens Foto