Annons

Radera blogginlägg

Produkter
(logga in för att koppla)

Enicar

Aktiv medlem
Känns inte som om det funkar att städa bland sina blogginlägg. Hur lång tid tar det innan radering verkställs?

Om du menar bloggindexsidan så kan det 15-20 min innan mellanlagringen "släpper".

Jag menar radera blogginlägg. Det verkar inte gå att göra det. JAg tänkte att jag skulle städa lite bland allt man skrivit och helt enkelt radera ett antal inlägg eller vad ni vill kalla det som jag skrivit i/på min blogg. Detta gjorde jag idag på lördag em och nu 4 timmar senare finns det fortfarande kvar. Vad kan jag ha missuppfattat?

?[/fotosidandocumentpolicy/published]

Så ser det ut på min skärm efter att jag svarat, Ja radera, på frågan
Vill du verkligen radera detta inlägg helt?

Jag tjatar på för att förklara hur jag gör

Jag kanske har missuppfattat något men jag trodde jag kunde radera mina inlägg genom att på Min sida klicka på fliken Blogg och sedan på Underhåll blogginlägg.
Där kan jag, till höger om listan över alla mina blogginlägg, välja
Redigera Visa Radera.

Det är så jag gör men inläggen raderas inte.

Fungerar dåligt för mig med. Visst är tanken att man ska kunna radera gamla inlägg och "städa" lite? Det blir precis som enicar beskriver det, man svarar "ja, radera" men sedan händer ingenting.

Nu skall det fungera bättre - det fanns en regel som sade at man inte fick radera Publicerade inlägg, var inlägget Avpublicerat gick det bra.

Nu är den regeln borta och man kan radera direkt.

ANNONS
Götaplatsens Foto