Annons

RAW plug-in och Photoshop7

Produkter
(logga in för att koppla)

pj.martin

Medlem
har ps7 och kan ju då inte jobba med raw. men ibland kommer det upp snack om olika plug-ins, finns det en sån för att arbeta med raw?

Den gick att köpa förut till 7an men jag tror inte att den går att köpa länger, den uppdateras i alla fall inte. Vad har du för kamera?

300D, har hitta att köpa men de har varit dyra. tänkte om det fanns nånstans att ladda ner gratis...

finns det andra sätt att lösa på eller?

Om du vill ha plugin så är det ända alternativet som jagvet är att uppgradera till photoshop CS.

Annars kan du kolla på Capture one LE det går på 99$ men är dock inte ett plugin utan ett fristående program.

mmm, problemet är att jag har windows me och inte vet hur/pallar byta till xp eller 2k. och jag kan inte ha cs med det win jag har nu.

menmen, får väl bränna ut filerna på en skiva och "framkalla" dem hos nån kompis.

tack ändå!

Men vad är det du vill göra egentligen? Du kan vända canons orginalprogramvara (zoombrowser eller vad den heter som följer med) för att konvertera RAW-filer till tiff eller jpeg fil och sedan editera i photshop 7

ANNONS
Götaplatsens Foto