Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Riktigt svar angående RAW-program till D2x!
- Trådstartare thefinger
- Start datum
Slowfinger
Aktiv medlem
FelixSwensson
Avslutat medlemskap
Capture One eller Adobe Photoshops råkonverterare! Båda är skitbra. Använd den du gillar bäst! Det finns demoversioner på båda. Lycka till!
jarek
Aktiv medlem
Bibble är trådat vilket antagligen gör det snabbare än andra RAW-konverterare på datorer med mer än en CPU.
I brist på annat så använder jag det eftersom det är det enda kommersiella konvertereringsprogrammet som går på Linux. På det hela taget så fungerar det bra även dom det finns detaljer som jag irriterar mig på.
I brist på annat så använder jag det eftersom det är det enda kommersiella konvertereringsprogrammet som går på Linux. På det hela taget så fungerar det bra även dom det finns detaljer som jag irriterar mig på.
raderad12
Aktiv medlem
Ett citat från Dave Coffin: "Write an ANSI C program that decodes any raw image from any digital camera on any computer running any operating system."
Å att döma av listan över andra som byggt program som grundar sig på dcraw så kan man nog lungt påstå att han lyckats (listan finns på följande länk). dcraw är dessutom helt fritt, "no strings attached".
Å att döma av listan över andra som byggt program som grundar sig på dcraw så kan man nog lungt påstå att han lyckats (listan finns på följande länk). dcraw är dessutom helt fritt, "no strings attached".