Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Sälja Canon cashback-checkar?

Produkter
(logga in för att koppla)
Dajo skrev:
Jag plockade just fram mappen.
Tror du man behöver ha kvar kvitto på skoinköp på 500kr från 1999?
Skorna är utslitna och kastade sedan flera år.

Det är nog dags att städa lite i den mappen...

Kan vara bra att ha kvar kvittot på skorna ifall du behöver byta dem eller om de ska reklameras... de kanske blev utslitna i förtid ...

Tror du jag behöver spara ett kvitto från 1989 på en vinyl-skivspelare som dessutom är begravd någonstans i källaren ?

Henrik Leta upp alla papper du har och sätt in dem i pärmar... tar kanske en stund första gången... Alltid bra att göra så får då vet man vart man har papperna när man som bäst behöver dem.

Spara dem inte i kartongerna till sakerna som du köper.. där gör de ingen nytta.

Behöver en 420EX-kupong

Hej

Om någon har en kupong för 420EX-blixten kvar som dom vill undvara blir jag väldigt glad. PM:a mig eller skriv ett mejl. Jag hittar inte länken för att beställa ett häfte (trodde jag hade fått ett med min 350D men icke) och jag är lite rädd för att tiden ska rinna ut. Har kvitto från 30/12 :)

Tack på förhand

Edit: Hittade länken och beställde ett nytt men det står "beräkna ca 10 dagar för leverans" så min förfrågan står ändå kvar för säkerhets skull.

Tack

Vad härligt det är med positiv, hjälpsam respons. Jag vill tacka de som erbjudit sig att skicka mig sin 420EX-kupong (som ska användas för cashback på en 430EX). Den lyckliga vinnaren heter Curt Leidig :).

Tack även till Benny Suroto och Henrik Larsson som också erbjöd sig.

Hej,

jag vill tacka för de svar jag fick på min förfrågan om checkar, och för min del blev det 100% utdelning.

Hoppas solen lyser över er alla / Janne

Hejhej.. fin tråd :)

Jag är ute efter en kupong till 580EX.
Maila mig om du har en att avvara.
Jag har skickat efter en kupong precis idag men man vet ju aldrig när sakerna kommer efter att man läst den här tråden.

Jag beställde igår en Canon 580EX, som man kan få €50 cashback på. Får man häftet med blixten?

Hade tänkt beställa ett häfte nu, men sidan som det hänvisades till tidigare i tråden, http://www.canonextrapromotion.com/, existerar inte längre!

Någon som annars har en kupong till 580EX till övers?

Scratchen skrev:
Jag beställde igår en Canon 580EX, som man kan få €50 cashback på. Får man häftet med blixten?
Tror knappast det men du kan beställa på länken nedan.
Hade tänkt beställa ett häfte nu, men sidan som det hänvisades till tidigare i tråden, http://www.canonextrapromotion.com/, existerar inte längre!
Just den här tråden gäller förra årets kampanj som slutade strax efter årsskiftet. Jag tror du hittar den nuvarande på: http://canon2006promotions.onlinerebates.com/

Edit: Leif hann före med den specifika kampanjen. Ett tips till andra är att på min länk hittar den hugade också en del andra kampanjer.

Cashbacken är perfekt när man handlar år företaget.

Firman tar in offerter på prylarna, får dem översända med en faktura. En kopia av fakturan tar man själv hand om samt, streckkoderna från kartongerna. Detta sänds sedan till Canon och pengar kommer i retur till det bankkonto som man uppger.

Canon sänder inga uppgifter till Skattemyndigheten och inte till företaget heller om jag förstått det hela rätt. Ett perfekt sätt att få inköpen att verkligen hamna hos Canon.

Microsoft vill jag minnas, gjorde en liknande kampanj för några år sedan, genom lägga en pengar-tillbaka-kupong i Windowsförepackningen.

Re: Behöver en 420EX-kupong

Går det alltså att använda den kupongen till en 430EX? I så fall undrar jag om någon har en sån kupong över till mig också. Har tänkt att investera i en sån blixt så snart som ekonomin tillåter.

Finns det alltså olika kuponger ute? Trodde det var samma för alla. Det råkar väl händelsevis inte finns kuponger för objektiven:

100/2.8 Usm Makro
28-135/3.5-5.6 IS Usm

Jag har själv ett häfte och den enda kupongen jag ämnar att använda själv är 70-300 IS USM så om någon annan behöver kuponger är det bara att höra av er så kommer det på posten...bara bra om de kommer till nytta.

TheJaff skrev:
Hej

Om någon har en kupong för 420EX-blixten kvar som dom vill undvara blir jag väldigt glad. PM:a mig eller skriv ett mejl. Jag hittar inte länken för att beställa ett häfte (trodde jag hade fått ett med min 350D men icke) och jag är lite rädd för att tiden ska rinna ut. Har kvitto från 30/12 :)

Tack på förhand

Edit: Hittade länken och beställde ett nytt men det står "beräkna ca 10 dagar för leverans" så min förfrågan står ändå kvar för säkerhets skull.

Funderar på detta... har ju ett cashback häfte, men på Tyska.. antar att jag kan använda detta ändå...synd bara att min tyska är skral...Ska ev. köpa en ef-s 10-22

Bosse.

Jag tror inte årets kampanj medger cashback för 420 Ex, men däremot 430 EX. Det här är ju en gammal tråd så mitt svar angående 420 Ex avsåg förra periodens cashback tyvärr.

Re: Re: Behöver en 420EX-kupong

Det finns aktuella länkar (men inte i inläggen som skrevs för mer än ett halvår sedan, kolla datum) i tråden där det står vilka produkter som omfattas av årets Cashback-kampanj.

Där hittar jag:
EF 300mm 4L IS USM (Kr.1400)
EF 100-400mm f/4.5-5.6L IS USM (Kr.1400)
10 x 42L IS WP (Kr.1400)
EF-S 10-22mm f/3.5-4.5 USM (Kr.925)
EF 17-40mm f/4LUSM (Kr.925)
EF 70-300mm f/4.5-5.6 DO IS USM (Kr.925)
18x50 IS All Weather (Kr.925)
EF-S 60mm f/2.8 Macro USM (Kr.450)
Speedlite 580EX (Kr.450)
EF 70-300mm f/4-5.6 IS USM (Kr.450)
MR-14EX (Kr.450)
10x30 IS (Kr.450)
Extender EF 1.4x II (Kr.450)
Extender EF 2x II (Kr.450)

De av mig kursiverade produkterna ovan är så vitt jag förstår kikare och inte kameratillbehör.

Och för att besvara frågan som säkert ändå kommer att återkomma gång på gång: på Cashback-kampanjens länkade sida hittar man under "Vanliga frågor" ett formulär för att beställa ett eget kuponghäfte.

Betala alltså inte för kuponger du själv kan få gratis direkt från Canon!

Jag beställde häftet på måndagen och fick det på fredagen, skicka allt som behövdes med posten samma dag och fick pengarna fredagen därpå.

Ibland fungerar allt preciiis som man vill :)

fick i dag en trevlig överraskning när ett cashbackhäfte damp ner i posten i går (beställde det i oktober) och sedan läste igenom vilkoren

jag kommer få 1400:- tillbaka :D

men nu är det så att jag har två häften och endast utnyttjat Canon EF 300/4 L IS från det ena häftet så är det så att det finns någon här på forumet som inte fått sina checkar kan ni få mina

det som gäller är kortfattat att ni ska ha köpt en av de varor som kanon har cashback på mellan 15 mars 2006 och 31 december 2006 och skickar in allt till canon (poststämplat) senast 31 januari 2007

så är det någon som behöver checkar så hör av er till mig så ska vi ordna det

ANNONS
Götaplatsens Foto