Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Sälja prylar.

Produkter
(logga in för att koppla)
Lägg in en annons på nätet. Helt klart den lättaste/bästa vägen att gå.
Lägg in annonsen här på fotosidan t.ex.
Andra bra (= välbesökta) begagnatmarknader är "cyberbörsen" på www.cyberphoto.se, www.photodo.se, "torget" på www.secondhandphoto.se, www.blocket.se.
Du kan även sätta ut din kamera på auktion på t.ex. www.tradera.com, www.qxl.se eller internationella www.ebay.com för att nämna några.

Självklart kan du gå till en fotohandlare som handlar med begagnat men du får garanterat ut mer pengar om du säljer den privat.

Lycka till!

NiklasF5 skrev:
Självklart kan du gå till en fotohandlare som handlar med begagnat men du får garanterat ut mer pengar om du säljer den privat.

Kan bara hålla med, undvik begagnataffärerna.Jag sålde ett objektiv för ett tag sen och hörde mig för med ett par affärer först. Värre skambud har jag då aldrig fått. Fick mer än dubbelt så mycket när jag sålde det privat här på fotosidan och det var fortfarande ett bra pris för köparen.

/jocke

Tack så mycket för hjälpen.. ska spana lite vad min utrustning ligger på för pris på begagnande-marknanden.

ANNONS
Götaplatsens Foto