Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Sälja prylar.
- Trådstartare viadirekt
- Start datum
Niklas Arnfelt
Aktiv medlem
Lägg in en annons på nätet. Helt klart den lättaste/bästa vägen att gå.
Lägg in annonsen här på fotosidan t.ex.
Andra bra (= välbesökta) begagnatmarknader är "cyberbörsen" på www.cyberphoto.se, www.photodo.se, "torget" på www.secondhandphoto.se, www.blocket.se.
Du kan även sätta ut din kamera på auktion på t.ex. www.tradera.com, www.qxl.se eller internationella www.ebay.com för att nämna några.
Självklart kan du gå till en fotohandlare som handlar med begagnat men du får garanterat ut mer pengar om du säljer den privat.
Lycka till!
Lägg in annonsen här på fotosidan t.ex.
Andra bra (= välbesökta) begagnatmarknader är "cyberbörsen" på www.cyberphoto.se, www.photodo.se, "torget" på www.secondhandphoto.se, www.blocket.se.
Du kan även sätta ut din kamera på auktion på t.ex. www.tradera.com, www.qxl.se eller internationella www.ebay.com för att nämna några.
Självklart kan du gå till en fotohandlare som handlar med begagnat men du får garanterat ut mer pengar om du säljer den privat.
Lycka till!
Jocke
Aktiv medlem
NiklasF5 skrev:
Kan bara hålla med, undvik begagnataffärerna.Jag sålde ett objektiv för ett tag sen och hörde mig för med ett par affärer först. Värre skambud har jag då aldrig fått. Fick mer än dubbelt så mycket när jag sålde det privat här på fotosidan och det var fortfarande ett bra pris för köparen.
/jocke