Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Söker webalbum med köpfunktion

Produkter
(logga in för att koppla)

VideoBengt

Medlem
Jag skulle vilja sälja bilder på ett snabbt och enkelt sätt från min hemsida.
Min tanke är att kunden skall kunna logga in med av mig erhållen användarinfo. Titta runt på bilderna jag erbjuder och sedan köpa/ladda ner direkt den/de högupplösta bilder de vill ha. Jag skall sedan på något smidigt sätt få reda på vilka bilder denna kund laddat ner för att kunna fakturera köpet.
Det är inte aktuellt med någon PayPal eller kortbetalning utan endast fakturering till kända registrerade kunder.

Vad finns det för alternativ?

Svar till Thomas.
Ber om ursäkt för att jag inte skrev det!
Det var slarvigt gjort.

Calle L. har alldeles rätt.
Jag hittade Imagedesk när jag satt och letade runt på detta eminenta forum efter en annan sak.

Här finns uppenbarligen det mesta när det gäller foto. Som gammal videofilmare är det lite svårt att veta vad man skall söka på när man inte kan "fotospråket" så bra. Vi har alla vårt "fikonspråk".

Jag kommer att lägga upp nyhetsbilder från i första hand östra Blekinge på Imagedesk. Kommer även att bli natur/miljöbilder när jag får tid.
Skall bara lära mig en ny stillbildskamera först.

ANNONS
Götaplatsens Foto