Annons

Samma objektiv, 300D till 400D?

Produkter
(logga in för att koppla)

träd

Medlem
Hallå!

Jag fick min morsas gamla 300D (den är lite repig) och ett nytt sigma 28/135 objektiv.

Jag tänkte kanske köpa ett nytt kamerahus, typ 350D eller 400D.

Min fråga är då: Kan jag spara det nya sigma objektivet och ha på det nya kamerahuset?
eller måste jag sälja allt och köpa nytt?

Tack.
 
Det är likadan fattning så du kan använda samma objektiv till alla nya Canon.

Om du inte redan gjort det, testa 300:an och se om du verklingen "måste" köpa nytt ;o) roligare att lägga pengarna på ett annat objektiv om kameran fortfarande är ok.
 
schysst!

En sak till!

Hur mycket tror ni jag får för mitt 300D hus som är lite repigt och standard objektivet till den som det typ är en fet repa på?

tacksam för svar.. :)
 
snälla, sluta diskutera hur stor en canon eos 1D är. Ärligt, jag bryr mig inte. Svara bara på min fråga istället.
 
ANNONS