träd
Medlem
Hallå!
Jag fick min morsas gamla 300D (den är lite repig) och ett nytt sigma 28/135 objektiv.
Jag tänkte kanske köpa ett nytt kamerahus, typ 350D eller 400D.
Min fråga är då: Kan jag spara det nya sigma objektivet och ha på det nya kamerahuset?
eller måste jag sälja allt och köpa nytt?
Tack.
Jag fick min morsas gamla 300D (den är lite repig) och ett nytt sigma 28/135 objektiv.
Jag tänkte kanske köpa ett nytt kamerahus, typ 350D eller 400D.
Min fråga är då: Kan jag spara det nya sigma objektivet och ha på det nya kamerahuset?
eller måste jag sälja allt och köpa nytt?
Tack.





