Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Sandisk 4 GB och 20D
- Trådstartare BugEyes
- Start datum
Jimpawa
Aktiv medlem
Kopierat från http://www.canon.se/For_Home/Product_Finder/Cameras/Digital_SLR/EOS_20D/index.asp?specs=1
"Minneskort typ
¹ Compatible with all memory card capacities, including cards of 2GB and more"
"Minneskort typ
¹ Compatible with all memory card capacities, including cards of 2GB and more"
Arctic
Aktiv medlem
Jdå, 4 Gb går bra.
Vissa kort har dock en liten switch där man ställer in hur stort kortet skall vara eftersom vissa kameror använder ett filsystem som inte klarar kort större än 2 Gb.
Gissa om jag blev nervös för ett ögonblick när kameran bara rapporerade 2 Gb på mitt nyinköpta 4 Gb-kort...
Vissa kort har dock en liten switch där man ställer in hur stort kortet skall vara eftersom vissa kameror använder ett filsystem som inte klarar kort större än 2 Gb.
Gissa om jag blev nervös för ett ögonblick när kameran bara rapporerade 2 Gb på mitt nyinköpta 4 Gb-kort...
BugEyes
Aktiv medlem
Fick det nu, det hade mycket riktigt en liten omkopplare på sidan. Man kan ställa den på 4 GB eller 2 GB i två lägen. Man kan alltså använda halva i taget om man har en kamera som inte kan hantera mer än 2 GB.
Funkade bra med att använda hela, kameran rapporterar 446 lediga bilder vid RAW och när jag ställer in den på L (bästa jpeg) slår mätaren i taket och rapporterar 999. Det fortsätter att stå 999 i fönstret när jag tar bilder så det är över 1000 lediga. Då min 2 gigare ger 530 lediga jpeg så ger väl denna ca 1060.
Funkade bra med att använda hela, kameran rapporterar 446 lediga bilder vid RAW och när jag ställer in den på L (bästa jpeg) slår mätaren i taket och rapporterar 999. Det fortsätter att stå 999 i fönstret när jag tar bilder så det är över 1000 lediga. Då min 2 gigare ger 530 lediga jpeg så ger väl denna ca 1060.