Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
SB910 eller SB700
- Trådstartare JonasHolm
- Start datum
LGNLGN
Aktiv medlem
Bra val
Bägge är nog ett bra val. Vill bara lägga till min egen erfarenhet att jag aldrig har haft en bättre blixt än 910:an.
Sättet den kan lysa upp ett helt rum utan att det ser ultraljust ut i mitten imponerar. Använder den även ibland vid makro fotografering tillsammans med en 180mm. Även för upplättning av förgrund vid utomhus fotografering
//LGN
Bägge är nog ett bra val. Vill bara lägga till min egen erfarenhet att jag aldrig har haft en bättre blixt än 910:an.
Sättet den kan lysa upp ett helt rum utan att det ser ultraljust ut i mitten imponerar. Använder den även ibland vid makro fotografering tillsammans med en 180mm. Även för upplättning av förgrund vid utomhus fotografering
//LGN
Lifestyle photography
Aktiv medlem
Aldrig fel att ha lite mer krut under "huven" när det behövs. Är ju tråkigt att erfara att blxten inte ger det ljus man behöver just då.
Jag har själv några SB-900 och är helnöjd. Har även haft mindre kraftiga blixtar men har ibland erfarit att de inte räckt till.
/Ola
Jag har själv några SB-900 och är helnöjd. Har även haft mindre kraftiga blixtar men har ibland erfarit att de inte räckt till.
/Ola