Nekomy
Avslutat medlemskap
Denna "fråga" vänder sig först och främst till de som anser sig ha ett öga för bildkvalité och som kan se små skillnader i bilder, men även andra kan svara. Men det skulle vara mycket bra om ni kan skriva ut om ni tex arbetar mycket med bild och i vilken form, eller om ni är noviser som vill tala om vad och om ni ser en skillnad.
OBS: Det är inte den fototekniska kvaliten som skall avgöras då bilden är med flit ur fokus och fel exponerad.
Skriv typ, vad skiljer bilderna åt, finns det någon som är bättra och isåfall vilken bild är bäst respektive sämst?
< Bild 01 >
< Bild 02 >
< Bild 03 >
< Bild 04 >
P.S KG; det handlar inte om det du tror, men jag kan först förklara senare för att inte styra denna lilla test och jag kommer förklara vad det rör sig om och varför frågan ligger här.
OBS: Det är inte den fototekniska kvaliten som skall avgöras då bilden är med flit ur fokus och fel exponerad.
Skriv typ, vad skiljer bilderna åt, finns det någon som är bättra och isåfall vilken bild är bäst respektive sämst?
< Bild 01 >
< Bild 02 >
< Bild 03 >
< Bild 04 >
P.S KG; det handlar inte om det du tror, men jag kan först förklara senare för att inte styra denna lilla test och jag kommer förklara vad det rör sig om och varför frågan ligger här.