Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Shoppa i Istanbul
- Trådstartare Abhraxxas
- Start datum
frsk
Aktiv medlem
En hel del fotoaffärer finns i Istanbul. Jag såg säkert en tio affärer inom ett ytterst begränsat område (och inga någon annan stans). Området låg på den gamla sidan av staden, ganska nära bron till den nya. Står du på bron vänd mot den gamla sidan så är på vänster sida. Några hundra meter att promenera bara - på gator fyllda med marknadsstånd. Behöver du en noggrannare beskrivning av hur man hittar till fotogatorna får du gärna höra av dig.
Fotoaffärerna i sig var trevliga. Jag köpte något filter men framför allt Fortepapper till ett bra pris. Hur det är med kameror (och i synnerhet digitala sådana) har jag dock ingen aning om.
/ Fredrik
Fotoaffärerna i sig var trevliga. Jag köpte något filter men framför allt Fortepapper till ett bra pris. Hur det är med kameror (och i synnerhet digitala sådana) har jag dock ingen aning om.
/ Fredrik
Serkan Günes
Avslutat medlemskap
Istanbul
Hej!
Jag är från Istanbul. Man ska åka till Sirkeci när det gäller Foto-prylar. Om du söker elektronik så är den bästa ställen heter Dogubank. Lycka till!
Hälsa min vackra stad!
Serkan
Hej!
Jag är från Istanbul. Man ska åka till Sirkeci när det gäller Foto-prylar. Om du söker elektronik så är den bästa ställen heter Dogubank. Lycka till!
Hälsa min vackra stad!
Serkan
Serkan Günes
Avslutat medlemskap
Sirkeci är som Gamla Stan. Där finns minst 50-60 fotobutiker. Fråga efter den passagen som är full med fotobutiker. Passagen ligger mycket nära till Stor Stationen (Sirkeci Tåg station).
Där finns ca 20 butiker som säljer bara foto prylar (kameror, objektiv) Det är mycket möjligt att du hittar 10D där på ett rimligt pris. De kanske inte har kameran hemma men dem hittar
Glöm inte pruta!
Där finns ca 20 butiker som säljer bara foto prylar (kameror, objektiv) Det är mycket möjligt att du hittar 10D där på ett rimligt pris. De kanske inte har kameran hemma men dem hittar
Glöm inte pruta!