Jozo
Ny medlem
Jag har ett Sigma EX 10-20/4,0-5,6 DC HSM.
Jag skulle gärna vilja använda Cokin P Serie filter och hållare till detta objektiv. Är det någon som har någon erfarenhet av detta? Jag tror det kan bli problem med vinjettering p.g.a den extrema vidvinkeln.
Vad ska man isåfall ha istället?
Tacksam för svar!
Jag skulle gärna vilja använda Cokin P Serie filter och hållare till detta objektiv. Är det någon som har någon erfarenhet av detta? Jag tror det kan bli problem med vinjettering p.g.a den extrema vidvinkeln.
Vad ska man isåfall ha istället?
Tacksam för svar!





