Teodorian
Aktiv medlem
Så här skall det se ut och snabbt går det...
http://www.photodex.com/sharing/viewshow.html?fl=3072214&alb=0
http://www.photodex.com/sharing/viewshow.html?fl=3072214&alb=0
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ytterligare ett företag i raden som inte begriper att Apple numera finns i många hem....suck (funkar inte då man måste ladda hem en exe-fil för att det ska fungera).
I dagsläget tycks det naturliga vara något onaturligt som måste bekämpas. Om denna så kallade retusch är något att sträva efter är det illa.
Ytterligare ett företag i raden som inte begriper att Apple numera finns i många hem....suck (funkar inte då man måste ladda hem en exe-fil för att det ska fungera).
Skulle inte falla mig in att installera en okänd programvara för att titta på detta ...
Mja.. Photodex är inte helt okänd (kanske för dig då). En av de större tillverkarna av bildspelsmjukvara.
Skulle inte falla mig in att installera en okänd programvara för att titta på detta ...
Säkert är det så. Men det är också bara vad jag känner till ordentligt som räknas för mig när jag ska blåsa in något på PCn, och hittills har jag aldrig haft något virus eller annat otyg på mina datorer.
Personligen tycker jag att presentation på webben bör göras med annat än såna komponenter som potentiellt kan göra vad som helst på din dator, och det bör också vara plattformsoberoende som du påpekade tidigare.
Jag kunde sagt vad jag tycker om skönhetsretouch i stället, men det hade du förmodligen uppskattat ännu mindre. Det blev ett väldans kackel när det kom upp så då passar det väl bra med en höna av en fjäder då. ;-)
Instämmer helt och fullt!!!Personligen tycker jag att presentation på webben bör göras med annat än såna komponenter som potentiellt kan göra vad som helst på din dator, och det bör också vara plattformsoberoende som du påpekade tidigare.
Vad är huvudfrågan - det framgår knappast av rubriken.tenderar diskussionerna på Fotosidan att handla om bisaker istället för huvudfrågan.
Vad är huvudfrågan - det framgår knappast av rubriken.
Och framför allt är det rätt många som inte kan diskutera huvudfrågan om den är kopplad till den länkade sidan. Detta då de antingen inte kan eller vill installera en massa extra goja i burken för att kunna ta del av webbsidan.