Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Snygga ramar?

Produkter
(logga in för att koppla)

Schulz

Aktiv medlem
Jag chngsar på att jag är i rätt forum nu. Jag är ute efter snygga enkla foto ramar som jag skall ha till mina bilder som skrivs ut här hemma. Storleken på ramarna skall vara 10*15 och A4.
Har letat dom bara den men kan inte hitta något som inte kostar en förmögenhet.
Så har ni några tips skulle det mer än uppskattas.
/sebbe

Hej!
Mitt tips är att du kollar på IKEA och/eller JYSK. Där har jag köpt billiga ramar i de format du skriver om. Om du vill ha lite mer udda ramar kan loppisar vara helt rätt ställe.
Mvh Annelie

Senast ändrad:
Hej!
Mitt tips är att du kollar på IKEA och/eller JYSK. Där har jag köpt billiga ramar i de format du skriver om. Om du vill ha lite mer udda ramar kan loppisar vara helt rätt ställe.
Mvh Annelie

var på IKEA idag och tycker att deras ramar är sådär, men skall kolla jysk, dom kanske har något, tack.
/sebbe

Klassiska fotoramar

ClasOhlson har klassiska ramar i olika storlekar upp till 40*50. Dessutom har dom passande passepartout i vit och svart kartong. Se deras hemsida
/Thommy

ClasOhlson har klassiska ramar i olika storlekar upp till 40*50. Dessutom har dom passande passepartout i vit och svart kartong. Se deras hemsida
/Thommy

Tack skall du ha.
Men hittade en butik i Lund som hade detj ag sökte i ramväg, vita och svarta ramar upp till A4 storlek.
/sebbe

ANNONS
Götaplatsens Foto