Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Sony CyberShot DSC-W12

Produkter
(logga in för att koppla)

fizzi

Medlem
Hej
Tänker köpa en Sony CyberShot DSC-W12. Är det någon som har erfarenhet av denna kamera. JAg vill ha fördelar och nackdelar med den.
Eller ska jag köpa någon annan kamera. Ska ut och resa behöver en smidig, liten och snabb autofocus kamera.

Jodå, jag har tom. sett v-12 (eller W-12) i Grekland och den var svart men såg väldigt lika ut annars. Begrep inte skillnaden riktigt.
Hursomhelst är kameran ett bra köp med manuella möjligheter, stor LCD och vanliga AA-batterier.

Ah..jag hittade den via pricerunner: länk

Verkar ju bara vara färgen som skiljer sig:

"The Cyber-shot W12 is a special edition version of the Cyber-shot W1 in black."

Senast ändrad:
Stämmer Kim, + att man får originalväska + xtra batterier. Säljs bara av Expert i sverige. Men tekniskt är det bara färgen som skiljer. Men den är bra mkt finare i svart. Priset är givetvis högre. :-|

Min favorit blank de kompakta.
Känns lika gedigen som V1 fast inte lika klumpig.
4x zoom + lite ljustarkare bytt mot större display och snabbare kamera. Snabbheter är ju skön men 4x zoom hade varit gott.
Helt ok iaf.

ANNONS
Götaplatsens Foto