apersson850
Aktiv medlem
Långt ner på sidan finns manual till själva kameran.
Annars kan du ge mig en e-mailadress, så kan jag skicka den till dig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tackar och bugar Anders, precis vad jag letade efter! Eftersom jag inte har problem med engelska så ska de nog lösa sig!Långt ner på sidan finns manual till själva kameran.
Ja precis man kan hänga på en bit kartong om man vill, det svåra med slavar brukar ju inte vara att få dom att lösa ut,,,,, bara att lösa ut när man själv vill! Jag såg ett sånt filter att sätta på den interna blixten, såg ut som en diffusor till interna blixtar med skillnaden att den va rent svart!Det har jag aldrig sett. Men det går väl att skugga med vad som helst, bara det släpper ljuset till slavblixten? En spegel, kanske?
...eftersom vi har lyckats att styra en slavblixt med hennes inbyggda så kommer jag ihåg att jag har sett ett IR-filter (tror jag att det var) som man kunde sätta framför den interna blixten för att den inte skulle belysa objektet man fotar, var hittar jag det tro?
Vet du var jag hittar det?Det finns för Nikon men eftersom Canons inbyggda blixt inte har IR så fiinsdet nog inte heller något filter![]()
Jag tror det är den här du är ute efter : http://www.madeco.se/content.asp?productGroupID=7778&productID=311338&productVersionID=563865
Finns det någon möjlighet att få den interna blixten att lösa ut en slav (utan förblixtar då)?