Annons

Student/lärar version av Photo Shop CV2

Produkter
(logga in för att koppla)

TxT

Aktiv medlem
Hej
Undrar hur man får tag på en lärar/studentversion av PH cv II och vad får man betala? Kan man ta hela Adob paketet?
mvh Thomas
 

Vr98olli

Aktiv medlem
TxT skrev:
Hej
Undrar hur man får tag på en lärar/studentversion av PH cv II och vad får man betala? Kan man ta hela Adob paketet?
mvh Thomas
Det finns studentpriser på både Photoshop och hela sviten om vi säger så. Det är en riktigt trevlig prissänkning, har för mig det ligger på 70% ungefär om jag inte minns fel eller att man har ändrat. Tyvärr har jag inte någon konkret säljare etc.

Ps. Det heter Photoshop CS2(CS = Creative Suite) Ds.
 

Tawi

Aktiv medlem
Fick reklam från Adobe här om dagen här på jobbet (Polisutbildningen Umeå). PS CS2 Edu. version, alltså för utbildning och lärare finns i tre olika versioner, Grundpris är för CLP-E (rabbat är beroende av antalet licenser) 1096kr, TLP-E (där man inte binder sig i några avtal) 2034 kr och enskild box 2033 kr.

Priserna varierar rätt mycket alltså, som privatperson kostar PS runt 7500kr beronde på språk osv.

Tillägg: hela Creative Suite 2 Premium, betalar man som utbildningsenhet runt 1500kr som lägst (CLP-E).
 

Leifer

Avslutat medlemskap
fujicanon skrev:
Varför??
Undrar Erik J
Hej, dra inte fel slutsatser, jag är helt emot piratkopiering och betalar med riktiga pengar för mina egna programvaror. Trådar i ämnet brukar dock bli långa och tråkiga så jag tyckte att det var vettigt av forumvärden att rensa.
 
ANNONS