Annons

Synas eller synas i sömmarna? (Bildkritik)

Produkter
(logga in för att koppla)

Maru

Medlem
Jag skulle önska att startsidan för "Bilder" fick ett annat mer varierat innehåll. Kanske till och med att man själv kan välja vad som ska visas.

Som det är nu ligger "Bildkritik" och "Bildkritik - Mjukstart" överst och blir därmed det som syns mest. Det är lite synd tycker jag för det verkar inte fungera som det bildkritik forum det var tänkt. Istället verkar det ha blivit det bästa sättet att synas och få fler kommentarer och betyg. Det mesta man läser i kommentarsväg är lovord och 4-5 i betyg. Skulle någon våga sig på att ge konstruktiv kritik, som forumet är avsett för, så blir det ofta sura miner. Varför lägger man då upp bilden i en kritikpool om man anser att bilden redan är perfekt och inget kan förbättras??

Mitt förslag är att man inte alls visar några bilder från Bildkritikpoolerna på ingångssidan utan bara har en länk vid sidan om. Då tror jag det blir lättare att undvika få med dom bilder som bara ska visas upp för att samla mer betyg och kommentarer.

Jag skulle hellre se att "Senast utvalda favoriter" och "slumpade eller nya poolbilder" fick mer plats. Bilder från dom olika topplistorna skulle också vara roligare att se. Eller kanske "senast kommenterade bilder" alternativt "slumpade nyligen kommenterade bilder".
 
ANNONS