Annons

Ta bort "markerad som intressant"?

Produkter
(logga in för att koppla)

bågenheim

Aktiv medlem
Sökte men fann inget svar, så nu provar jag så här istället.
Jag markerade några medlemmar som intressanta, men visste inte att jag får upp allt som de kommenterar på min sida. Hur kan jag avmarkera dom så att jag bara får upp mina egna händelser. Tycker jag har provat allt, men har kanske missat något. Någon som vet?

Mvh Niclas

När du öppnar sidan 'senaste händelser' (din sida) så finns det över dessa en rubrik 'begränsa händelselistan'. Där kan du styra vad du vill ska dyka upp hos dig.
Lycka till!
/Jenny

Om du på Din sida går in på bevakningar så hittar du funktionen 'redigera bevakningar'
I den nedre delen kan du välja bort vad du inte vill se av dina Intressanta personers aktiviteter som tex kommentarer på andras bilder.

Edit
Jenny hann före.
Nu var man för långsam igen.
Slagen på mållinjen :)

Tackar!

En fråga bara. Tar jag då inte samtidigt bort de händelser som mina vänner genererar, kan jag inte bara markera de två som jag markerade som intressant, men nu ej längre är det? Om ni förstår vad jag menar?
Tacksam Niclas

På sidan som heter Begränsa urval finns det två avdelningar.
Den övre handlar om kommentarer på egna bilder mm
den undre om kommentarer på andras bilder mm

Man kan som sagt filtrera vad man bevakar hos dem man markerat som intressanta, men är det så att man inte vill ha vissa eller alla markerade som intressanta längre så gör man såhär:

Gå till Min Sida
Klicka fliken Favoriter
Klicka Fotografer
Klicka länken "redigera" till höger

Vi får göra det där tydligare, så det finns länk dit även från Bevakningar-sidan som en del tipsat om. Jag vet också om att vi har viss begreppsförvirring; ibland kallas det Favoriter - ibland Intressanta.

ANNONS
Götaplatsens Foto