Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

tips för företag dit kan man skicka sina bilder för redigering?

Produkter
(logga in för att koppla)

Ola Dyrhill

Aktiv medlem
Någon som kan ge tips för företag dit kan man skicka sina bilderfiler för redigering?

Obs!

Jag vill inte starta en tråd om huruvida man skall/bör lämna bort sina bilder för redigering utan bara ha tips på vilka sidor ni känner till.

:)

Tack

Extern redigering

Hej Ola!

Såg ditt inlägg alldeles vansinnigt sent. :)

Rekommenderar Camediting, ägs och drivs av svenska fotografer.
De jobbar med all typ av redigering, men är stora på t.ex friläggningar och bostadsfotoredigering.
Hög kvalitet och billigt.
www.camediting.com

Flyttat tråden till Butiker och leverantörer efterom det är enda forumet där leverantörer får svara i eget intresse. Sixtentherabbit verkar i högsta grad vara delaktig i företaget i fråga, och alternativet var att radera alla svar ...

Vill påtala att vi är noga med att det under inga omständigheter är tillåtet att posta inlägg för egen vinning i andra forum, och att det känns lite "fult" att skriva en rekommendation utan att berätta att man är delägare i företaget i fråga.

/Mod

Senast ändrad:
De nämner en registreringssida som jag inte kan hitta och du pratar om möjlighet att skicka testbilder. Jag noterar att många länkar på sajten är döda, är sajten komplett? Är de verksamma?

Jag har mailat men inget svar ännu.

Finns det någon här som jobbat/ jobbar med dessa?

Camediting är verksamma och har funnits i ett år ungefär. Vilka länkar är det som ät döda?

ANNONS
Götaplatsens Foto