Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Tjohooo!
- Trådstartare KoDanne
- Start datum
raderadmedlem
Avslutat medlemskap
Usssj....
Tråkigt att inte Nikon kann hålla rent i sina fabriker.
Skicka inn den för rens, man vet ju alldri vilka bassilusker som kommer från Kina i dessa tider!
Tråkigt att inte Nikon kann hålla rent i sina fabriker.
Skicka inn den för rens, man vet ju alldri vilka bassilusker som kommer från Kina i dessa tider!
raderadmedlem
Avslutat medlemskap
Tjock på mitten???
Nej då; vi skåjar nog med dej; eller månne vi är avundsjuka....
Grattis till en super kamera, Daniel!
Ta några FETA bilder nu.....
Erik J
Skit....kan vara för många MegaPixlar.....KoDanne skrev:
Menar ju att den va lite större än G400:an om midjan ju!![]()
Nej då; vi skåjar nog med dej; eller månne vi är avundsjuka....
Grattis till en super kamera, Daniel!
Ta några FETA bilder nu.....
Erik J
raderadmedlem
Avslutat medlemskap
Re: Haha
Ha det gott med din Fat Mammy nu! Ta hon med dej i sängen, tillsammans med manualen
Hälsar Erik J
Ja, du Daniel. Inte är jag Nikon-mann, men det borde vara ett okular-lock för att hindra ljust att komma inn bakvägen vid timer- remote- använding. Kolla om den inte passar där.KoDanne skrev:
Fick med en liten plastplutt med som det ser ut ett klipps på den. Trode det va något som skulle täcka "blixtskon",men den passade inte där, vet någon vad det an va för en mojäng?
Ha det gott med din Fat Mammy nu! Ta hon med dej i sängen, tillsammans med manualen
Hälsar Erik J
Splanky
Aktiv medlem
KoDanne skrev:
Fick min D70s idag, fy sjulingen va fet den va, viss skillnad mot min gamla G400Nu ska jag bara ta reda på vad alla knappar är, och hur man får igång den
![]()
Visst är det julafton
Tomasz
Aktiv medlem
Re: Haha
Det är en souvenir som man kan ge bort till avundsjuka kanon-ägare.KoDanne skrev:
Fick med en liten plastplutt med som det ser ut ett klipps på den. Trode det va något som skulle täcka "blixtskon",men den passade inte där, vet någon vad det an va för en mojäng?