Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 379 kr per år

Annons

Tjohooo!

Produkter
(logga in för att koppla)

KoDanne

Avslutat medlemskap
Fick min D70s idag, fy sjulingen va fet den va, viss skillnad mot min gamla G400 :D Nu ska jag bara ta reda på vad alla knappar är, och hur man får igång den :D

Då får du väl torka av den med något t.ex aceton eller kembensin, men testa på någon undanskymd plats först..

Usssj....

Tråkigt att inte Nikon kann hålla rent i sina fabriker.
Skicka inn den för rens, man vet ju alldri vilka bassilusker som kommer från Kina i dessa tider!

Tjock på mitten???

KoDanne skrev:
Menar ju att den va lite större än G400:an om midjan ju! :D
Skit....kan vara för många MegaPixlar.....
Nej då; vi skåjar nog med dej; eller månne vi är avundsjuka....
Grattis till en super kamera, Daniel!
Ta några FETA bilder nu.....
Erik J

Haha

Fick med en liten plastplutt med som det ser ut ett klipps på den. Trode det va något som skulle täcka "blixtskon",men den passade inte där, vet någon vad det an va för en mojäng?

Re: Haha

KoDanne skrev:
Fick med en liten plastplutt med som det ser ut ett klipps på den. Trode det va något som skulle täcka "blixtskon",men den passade inte där, vet någon vad det an va för en mojäng?
Ja, du Daniel. Inte är jag Nikon-mann, men det borde vara ett okular-lock för att hindra ljust att komma inn bakvägen vid timer- remote- använding. Kolla om den inte passar där.
Ha det gott med din Fat Mammy nu! Ta hon med dej i sängen, tillsammans med manualen :)
Hälsar Erik J

Re: Haha

KoDanne skrev:
Det är en souvenir som man kan ge bort till avundsjuka kanon-ägare.

ANNONS
Götaplatsens Foto