Annons

Uppdaterat en del utseende på sidorna

Produkter
(logga in för att koppla)

elmfeldt

Redaktör
Forumpersonal
Vi har släppt lite uppdateringar av färg/form lite här och där. Vi har ju mängder med sidor och lätt att missa om det ser knasigt ut nånstans. Hittar ni nåt så lägg ett svar. Har du någon sida som du alltid undrat varför den ser ut som den gör så lägg in det här med så ska vi kika.

Jag tycker jag ofta får den här rutan "Hoppsan"? Och fattar inte riktigt?
Mvh Eva

Bilagor

• hoppsan.jpg
    hoppsan.jpg
    293.9 KB · Visningar: 8
Vi har släppt lite uppdateringar av färg/form lite här och där. Vi har ju mängder med sidor och lätt att missa om det ser knasigt ut nånstans. Hittar ni nåt så lägg ett svar. Har du någon sida som du alltid undrat varför den ser ut som den gör så lägg in det här med så ska vi kika.
Får man tycka att det var bättre förr, man behöver ju inte hela bloggens text på förstasidan för bloggarna, behövs väl egentligen inte mer än bild och rubrik

Bilagor

• IMG_1973.png
    IMG_1973.png
    895.9 KB · Visningar: 7
Ja det är lätt att missa. Det är ju därför jag skriver här :) Greppar inte tilläggsinfo.
Det jag menade var att det inte borde vara lätt att missa om man har gjort någon slags kontroll av resultatet... Helt uppenbart har det ju skruvats kring bloggarna och det var inte något udda fel vid en viss upplösning e dyl.

(Tillägget syftade på att det såg ännu värre ut om en kommentar var lång.)

ANNONS
Götaplatsens Foto