Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Utmaning Enköping

Produkter
(logga in för att koppla)

atotowi

Aktiv medlem
Hej
Ledsen att det blev lite en-mans-show eller kanske inte, jag var i Singapore och semestrade med kameran.
Så även om jag förstod att det var klockan på gamla Mjölk centralen (som det hette på min barndomstid) så hade jag inte fri sikt hem...

Får försöka bita tag i dennya utmaningen då...
 

atotowi

Aktiv medlem
Funkishuset i hörnet Fjärdhundragatan - Torggatan. Lägg märke till den läskiga solen som sticker in i bilden Huu.

Bjuder på ett fikon som fallit av krukväxten här i arbetsrummet oxå...
 

Bilagor

Cambo

Aktiv medlem
nu är det stängt

Som ni ser är det en glasskylt från stadshotellet i Enköping. Har tagit några bilder i sista sekunden och det fanns inte så mycket kvar av inredning men ett 20-tal bilder blev det.
 

Bilagor

erro.se

Aktiv medlem
Intressant bild. Har du alltså varit inne i Stadshotellet? Hur lyckades du med det?

Men... jag tror du har missuppfattat syftet med denna tråd. Läs första inlägget så klarnar det.

För det är väl inte så att svaret på Tonys bildgåta är Stadshotellet? Tycker inte det ser bekant ut...
 

Cambo

Aktiv medlem
Nä, lite kuriosa bara.Poängen med bilden är att det förmodligen inte går att hitta motivet längre.
 

Cambo

Aktiv medlem
undran

Nästa bild: var är detta?
Ideen är rolig men skulle det inte vara på sin plats om bilderna var av lite högre kvalitet? Kanske gå in i detaljer och vara lite "konstnärlig" ibland? Att plåta snea husväggar blir segt i längden. Hoppas på tändning och jag ska försöka hänga med.
 

atotowi

Aktiv medlem
Bo, ta husväggen och du bestämmer vad nästa utmaning blir, Det är ju lite av idén.
Det blir ju lite så att man håller sig till enklare saker när ingen deltar för man vet ju inte riktigt hur väl alla känner staden. och då blir ju lite knepigare saker kanske inte gjorda då det kan ta lång tid att klura ut det hela.
 

atotowi

Aktiv medlem
Hupp, detta tog ju långt mer än en vecka...
Men det är de lite nyare husen mellan Möbelhuset och Westerlundska efter Östraringgatan.
 

Bilagor

ANNONS