Annons

Utskrift av digialt på en söndag!!

Produkter
(logga in för att koppla)

La_h

Aktiv medlem
Jag har märkt att hela fotoStockholm går i dvala på helgerna och framförallt söndagar. Ändå lyckas jag behöva en fotobutik på helgerna för att jag inte planerar så långt.

Jag har en uppgift som ska vara klar på måndag och behöver desperat ett ställe man kan skriva ut digitala bilder snabbt och snyggt. Och helst inte alltför dyrt då. i stockholm.

Finns det nåt ställe som skriver ut med fiberpapper? Nån som vet?

/Leena

fast nu har jag ju ingen sån.. ingen annan vaken nu och sugen på att ge en hjälpande kommentar? :D

Någon affär hittar du nog inte som är öppen på söndag, men om du är villig att betala så kanske du kan få hjälp av någon som har skrivare?

Du ska veta vilka resurser som folk sitter på här på fotosidan...inte bara kunskapsmässigt, utan även resurser iform av utrustning... Lycka till...

Hur tidigt på måndag behöver du bilderna, något av labben i stan kanske kan hjälpa till om du ringer direkt på morgonen (Dox (Kameradoktorn) tror jag finns på plats från 08:00)

Jag börjar kl 1 på måndag så jag tänkte att det nog får bli så att jag hittar nåt ställe att skriva ut på då. Jag har en syster med fotoskrivare, men jag ville helst ha fiberpapper. vet inte hur det funkar då. finns det fiberpapper att köpa till skrivare?

Annars får det gå bra med plast.
Hinner man skriva ut ca 6bilder om man går till nån butik tidigt? finns det ställen som är så snabba?

jag vet att i Göteborg har du butiker med "1h garanti", tar alltså max en timme från det att du lämnar in skivan, men det ksotar någon krona mer, inte särskilt blodigt alltså om det inte är så mycket bilder, fins det i göteborg så finns det garanterat i stockholm också.

I framtiden kanske du borde planera lite bättre och ett steg i rätt riktning är att idag och imorgon kolla runt på internet efter butiker som kan leverera snabbt och som är billiga och som är bra, sedan springer du bara dit som en galning kl 9:00! :)

Ett litet tips till.. det är faktiskt första julhandelshelgen.. så kan vara så att en del butiker har söndagsöppet i Stockholm

På fotopapper kan du få dem utkörda även på söndagar. Expert i Täby centrum har labb de kör på söndagarna och de kör upp till 30x90cm. Tror även att Fuji i PUB huset har söndagsöppet och labbet varmt.

Kalle_B skrev:

I framtiden kanske du borde planera lite bättre och ett steg i rätt riktning är att idag och imorgon kolla runt på internet efter butiker som kan leverera snabbt och som är billiga och som är bra, sedan springer du bara dit som en galning kl 9:00! :)

Vad jag borde göra är jag redan medveten om.
Men japp, jag hade tänkt springa iväg tidigt imorrn och framkalla på nåt lämpligt ställe jag tänkte hitta nu :)

Robert_Vallentuna skrev:
På fotopapper kan du få dem utkörda även på söndagar. Expert i Täby centrum har labb de kör på söndagarna och de kör upp till 30x90cm. Tror även att Fuji i PUB huset har söndagsöppet och labbet varmt.

synd att man inte loggar in oftare och såg det där inför idag. menmen. då vet man för framtiden. tack.

ANNONS
Götaplatsens Foto