Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Värderingsman sökes

Produkter
(logga in för att koppla)

CanonBjorn

Aktiv medlem
Hej,

Sitter på en Hasselblad kamera och ett antal Hasselblad Carl Zeiss objektiv, objektiven är i princip nya (ser inte om dom nån gång är använda) i orginalkartong med garantibevis etc som jag nu tänkte sälja, dock har jag inte en aning om vad det är värt längre, läser man på olika sajter så kan det ju skilja 5000:- på objekten. Är Sverige den bästa marknaden eller ska man sälja utomlands eller spelar det ingen som helst roll?

Finns det någon som är bra på att värdera Hasselblad här kan jag gärna betala för tjänsten.

Tack !

(Bifogar exempel)

Bilagor

• img_0622 (large) (large) (custom).jpg
    img_0622 (large) (large) (custom).jpg
    25.9 KB · Visningar: 342
Intressanta prylar! Eftersom du uppenbarligen har en fungerande utrustning för att fotografera fåglar, kanske du kan visa några bättre bilder av hasselbladsprylarna - fotograferade med något annat än mobilkamera?

Ett förslag är att du kontaktar Handelskammaren. Där kan du få info om auktoriserade värderingsmän för kameror.

ANNONS
Götaplatsens Foto