Annons

Vad är detta för kamera?

Produkter
(logga in för att koppla)

Smultris

Aktiv medlem
Hejsan.

Jag har fått en kamera av märket "TRUST 350FS powercam flash", jag har aldrig hört talas om den kameran förr, har ni???

Det är en digitalkamera, men utan lcd-skärm.

Tacksam för info om denna kamera eller länk till nån återförsäljare.

Mvh/Jenny

Smultris skrev:
Hejsan.

Jag har fått en kamera av märket "TRUST 350FS powercam flash", jag har aldrig hört talas om den kameran förr, har ni???

Det är en digitalkamera, men utan lcd-skärm.

Tacksam för info om denna kamera eller länk till nån återförsäljare.

Mvh/Jenny

Stackars dig...:)

skämt åsido, ledsen att behöva säga det, men Kim har rätt...kameran duger inte till mycket, utom möjligtvis som "digital LOMO".

Jag tror att jag har en sådan liggande någonstans. Köpt på Rusta för 99 kr. Man ser vad bilderna föreställer och det är väl bra,,,,

*S* Aha... där ser man.
Kameran är min vänninas men jag tyckte det var lättare att skriva i jagformat....*Flinar*

Då är det bara att beklaga för hennes del då, kanske bättre hon köper en ny än beställer USB kabel och Programvara.

Nåt som däremot e lite lustigt är att jag fyller år i dag och fick en webbcamera av märket Trust.
*Vilken ironi va*

Men dom i butiken hade sagt till min sambo att det var en bra webbkamera. Vi får väl se...

Tack för era svar / Jenny

LOMO?

Walle skrev:
Stackars dig...:)

skämt åsido, ledsen att behöva säga det, men Kim har rätt...kameran duger inte till mycket, utom möjligtvis som "digital LOMO".

Ursäkta en oinvigd, men kan ni berääta för mig vad en "LOMO" e för nåt?

lomo

lomo lc-a är väl den kameran man brukar associera med lomo. gammal rysk kompaktmodell, 32/2.8, kraftig vinjettering. exempelbild finns här:

kista science tower

kolla också lomography.com

hej!

/f

"Men dom i butiken hade sagt till min sambo att det var en bra webbkamera. Vi får väl se..."

Å andra sidan är ju inte sååå vanligt att säljare säger att det dom säljer är dåligt. Men visst den duger säkert alldeles utmärkt som webkamera.

överhuvudtaget är det väl inte särskilt noga med en webcam? eller? huvudsaken är väl att det rör sig typ..

ANNONS
Götaplatsens Foto