Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Vad är detta för kamera?
- Trådstartare Smultris
- Start datum
Walle
Aktiv medlem
Smultris skrev:
Hejsan.
Jag har fått en kamera av märket "TRUST 350FS powercam flash", jag har aldrig hört talas om den kameran förr, har ni???
Det är en digitalkamera, men utan lcd-skärm.
Tacksam för info om denna kamera eller länk till nån återförsäljare.
Mvh/Jenny
Stackars dig...
skämt åsido, ledsen att behöva säga det, men Kim har rätt...kameran duger inte till mycket, utom möjligtvis som "digital LOMO".
acke
Avslutat medlemskap
Re: Re: Vad är detta för kamera?
Vilket inte behöver vara fy skam. Fråga lomograferna!

Walle skrev:
...kameran duger inte till mycket, utom möjligtvis som "digital LOMO".
Walle
Aktiv medlem
Re: Re: Re: Vad är detta för kamera?
Så sant, så sant...
acke skrev:
![]()
Så sant, så sant...
Smultris
Aktiv medlem
*S* Aha... där ser man.
Kameran är min vänninas men jag tyckte det var lättare att skriva i jagformat....*Flinar*
Då är det bara att beklaga för hennes del då, kanske bättre hon köper en ny än beställer USB kabel och Programvara.
Nåt som däremot e lite lustigt är att jag fyller år i dag och fick en webbcamera av märket Trust.
*Vilken ironi va*
Men dom i butiken hade sagt till min sambo att det var en bra webbkamera. Vi får väl se...
Tack för era svar / Jenny
Kameran är min vänninas men jag tyckte det var lättare att skriva i jagformat....*Flinar*
Då är det bara att beklaga för hennes del då, kanske bättre hon köper en ny än beställer USB kabel och Programvara.
Nåt som däremot e lite lustigt är att jag fyller år i dag och fick en webbcamera av märket Trust.
*Vilken ironi va*
Men dom i butiken hade sagt till min sambo att det var en bra webbkamera. Vi får väl se...
Tack för era svar / Jenny
Bossebarrskog
Aktiv medlem
Smultris skrev:
*
GRATTIS på födelsedagen
Jörgen
uge
Aktiv medlem
LOMO?
Ursäkta en oinvigd, men kan ni berääta för mig vad en "LOMO" e för nåt?
Walle skrev:
Stackars dig...
skämt åsido, ledsen att behöva säga det, men Kim har rätt...kameran duger inte till mycket, utom möjligtvis som "digital LOMO".
Ursäkta en oinvigd, men kan ni berääta för mig vad en "LOMO" e för nåt?
smudo
Aktiv medlem
lomo
lomo lc-a är väl den kameran man brukar associera med lomo. gammal rysk kompaktmodell, 32/2.8, kraftig vinjettering. exempelbild finns här:
kista science tower
kolla också lomography.com
hej!
/f
lomo lc-a är väl den kameran man brukar associera med lomo. gammal rysk kompaktmodell, 32/2.8, kraftig vinjettering. exempelbild finns här:
kista science tower
kolla också lomography.com
hej!
/f
Jan Artursson
Aktiv medlem
"Men dom i butiken hade sagt till min sambo att det var en bra webbkamera. Vi får väl se..."
Å andra sidan är ju inte sååå vanligt att säljare säger att det dom säljer är dåligt. Men visst den duger säkert alldeles utmärkt som webkamera.
Å andra sidan är ju inte sååå vanligt att säljare säger att det dom säljer är dåligt. Men visst den duger säkert alldeles utmärkt som webkamera.