Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Vad kan jag tänkas få för dessa gamla prylar?

Produkter
(logga in för att koppla)

Joa

Aktiv medlem
En Canon EOS 1000F i bruksskick inkl objektiv 35-70 (tror jag). Inköpt 1991
En Sunpak Auto 431 blixt och en Soligor C/D4 AF teleconverter x1.7

Blixten och convertern är knappt använda.

Bara legat och skräpat de senaste 8 åren så en lite slant kanske de kan vara värda?
Men vad är realistiskt att sätta ut det för?

//Jocke

2000:- tycker jag verkar ett rätt logiskt pris, för kitet.. Men det finns ju ingen logik i beg-marknaden ;)... Så det kan förbli osålt..

Ok,tack, testar med det som utgångsbud så får vi se om det finns några spekulanter.
Om inte så ger jag väl bort den till farsan.

//Jocke

Om du inte vill sälja till min 12-åriga son för en billig penning... Han har hittils fått ihop ca 500 kr (han sparar till en systemkamera).

-Eeros

Jag gör ett försök med annons först.
Skall fundera på saken. Han kommer nog att använda den mer än min far gissar jag.

Jo, det förstås. Brukar bara använda blocket och en par fotosidor. Kanske skall prova där. Får säkert bara riktiga skambud, men det är värt ett försök.

//Jocke

Ny fråga

Hoppas att det är ok att ställa en liknande fråga här istället för att starta en ny diskussion?

Jag har en Nikon F80 med ett Nikon orginal 28-80 mm. samt ett Sigma 70-300 mm telezoom-objektiv med macro. Vad kan jag ta förr detta "paket" om jag vill sälja det? (Tänkte byta upp(?) mig till en D70 nämligen)

ANNONS
Götaplatsens Foto