Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Var köpa 2CR5?

Produkter
(logga in för att koppla)
Clas Ohlson har haft tidigare, annars borde väl Scandinavian Photo ha.

CO har Varta 2CR5, nr 22-3479, för 79:-

Tack för svar. Jag frågar därför att jag har dåliga erfarenheter av billiga 2CR5-batterier och tycker att "dyra och fina" är lite väl dyra - svårt läge! Men Varta för 79kr är kanske värda att testa.
MVH
/JK

Ställer en följdfråga.

Hej

Hoppas det inte gör något om jag lånar denna tråd med en annan fråga ang. 2CR5-batteri.

Finns det inte uppladningsbara 2CR5-batterier att köpa? Har inte hittat något någonstans. :( Och det känns dyrt att lägga ut uppåt 80kr på batteri hela tiden.

Till min gamla digitalkamera kan jag använda 2CR5-batteri också, men dess medskickade uppladningsbara batteri ser lite annorlunda ut än det vanliga batteriet, så det går inte att använda i EOS RT'n.

//Thomas

Jag är inte helt säker om du behöver det här information men jag bodde nyligen i England och absolut billigaste stället var www.7dayshop.com - rekommenderas! Köpte därifrån många gånger 2CR5-batterier, fem Panasonic kostar 9.99 pounds! Jag vet dock inte om dom sänder till Sverige...

Senast ändrad:
ANNONS
Götaplatsens Foto