Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Var köpa 2CR5?
- Trådstartare Janne K
- Start datum
jackt
Aktiv medlem
Ställer en följdfråga.
Hej
Hoppas det inte gör något om jag lånar denna tråd med en annan fråga ang. 2CR5-batteri.
Finns det inte uppladningsbara 2CR5-batterier att köpa? Har inte hittat något någonstans.
Och det känns dyrt att lägga ut uppåt 80kr på batteri hela tiden.
Till min gamla digitalkamera kan jag använda 2CR5-batteri också, men dess medskickade uppladningsbara batteri ser lite annorlunda ut än det vanliga batteriet, så det går inte att använda i EOS RT'n.
//Thomas
Hej
Hoppas det inte gör något om jag lånar denna tråd med en annan fråga ang. 2CR5-batteri.
Finns det inte uppladningsbara 2CR5-batterier att köpa? Har inte hittat något någonstans.
Till min gamla digitalkamera kan jag använda 2CR5-batteri också, men dess medskickade uppladningsbara batteri ser lite annorlunda ut än det vanliga batteriet, så det går inte att använda i EOS RT'n.
//Thomas
Jukkah
Aktiv medlem
Jag är inte helt säker om du behöver det här information men jag bodde nyligen i England och absolut billigaste stället var www.7dayshop.com - rekommenderas! Köpte därifrån många gånger 2CR5-batterier, fem Panasonic kostar 9.99 pounds! Jag vet dock inte om dom sänder till Sverige...
Senast ändrad:
KGS
Aktiv medlem
RolandM skrev:
Clas Ohlsson har det mesta. Jag har ännu inte hittat något i deras katalog som de inte har.
Nä, det e ju därför de har sin katalog ;-) för att visa vad de har...
Ralph L
Aktiv medlem