Norpad på pengar i två och ett halvt år!!!!
Det är så fruktansvärt dåligt att jag aldrig haft en aning om att jag betalat en produkt som jag aldrig aktiverat i två och ett halvt år!
Jag har inte fått någon information eller betalningsbekräftelse, inte heller hade jag tillgång till min kontoinformation då de påstår sig "ha högsta säkerheten" för min skull(!). När jag gick in på kontoöversikt kom jag endast fram till en sida där jag hade tre val; ett för 48 kr, två för de två dyrare abonnemangen och sedan en ruta för att komma vidare med sin beställning.... Självklart ville jag inte klicka på något av alternativen då jag aldrig velat haft denna "tjänst"!
Idag såg jag att det dragits 48 kr från Vistaprint varpå jag försökte logga in och se vad det var, jag misslyckades eftersom kontoinformationen var gömd bakom tvångsvalet av abonnemangsform!
Jag ringde till kundtjänsten och hon plockade bort tjänsten utan att be om ursäkt. Hon sa till mig att uppdatera hemsidan och nu få tillgång till min kontoinformation, -och se, tvångsvalet var borta och kontoinformationen visades. Därefter så var hon så otroligt vänlig att lotsa mig i kontoinformationen till betalningshistoriken så att jag kunde få en riktigt bra överblick på de senaste två årens norpade pengar! Hånfullt!
FY VISTA! Jag som precis tänkt använda er igen men men... där blev det ingen mer affär för vår del, hoppas jag kan påverka andra att avstå från er också!
/Förbannade Erika