froderberg
Aktiv medlem
Jag och flera med mig är också nöjda med surftown. Snabba svar. Tydliga menyer.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag också, det har funkat helt friktionsfritt och varefer lagringutrymme blivit billigare har dom höjt kvoten utan att höja priset. Har nu 1,2 gb för det pris jag betalade för 500 mb.klerk skrev:
b-one. Billigt, enkelt och mycket bra! Min sida är bara i början... www.khc.se
Håller med om att loopia är bra men de är ju inte så värst billiga, framför allt inte om man vill ha orendtligt med lagringsutrymme.swordsman skrev:
www.loopia.se
klerk skrev:
b-one. Billigt, enkelt och mycket bra! Min sida är bara i början... www.khc.se
Fläsk-Tarzan skrev:
Förstår inte varför någon kan ha problem med Surftown. Mitt konto fungerar utan anmärkning även betalningar och support. Någon kan ju ha haft otur vid enstaka tillfälle, men det skall ju inte vara vägledande för hela företaget. Om någon har en Volvo som motorn havererat på så betyder ju inte det att Volvo är en dålig bil.
danielstenholm skrev:
Box Hosting (http://www.box.se) är både billiga - och svenska(!) - och har bra servrar med bra ASP-komponenter.
De har dessutom kundsupport via telefon vilket jag inte tror att så många av de "billiga" webbhotellen har.
För mig har de fungerat mycket bra och tycker att de är otroligt prisvärda.
/Daniel
zlice skrev:
Jag rekomenderar inte Box Hosting. De har mycket problem med sin mailserver. Jag har bytt till B-one
danielstenholm skrev:
Håller i och för sig med om mailservern hos Box Hosting. Den ska dock vara bytt nu och funkar det bra igen.
/Daniel
NiklasBerntsson skrev:
www.linux.se har ett bra utbud. 1 gb för 299 per månad, 399 med domän.