BengtsBilder
145
I dag tog jag lite bilder åt min fru på diverse stickade plagg. Sedan tog vi en tur till VIntervikens julmarknad. Det regnade lätt på vägen dit, men då vi kom fram började solen bryta genom molnen. Som vanligt hade jag kameran på axeln, men då jag skulle knäppa ett par bilder upptäckte jag att minnekortet låg kvar hemma i kortläsaren.
För ovanlighetens skull hade jag bara med mig kameran och inte hela ryggsäcken med extra minnen mm.
Så det blev inga bilder från Vinterviken. Så jag får visa lite stickade plagg istället.


144 Stockholm


Can't decide which is best.
Edit
Jag föredrar den översta, men ljuset i den andra är mer som det såg ut.
Bilden tagen 07.40 från Södermalm.
Ljuset på Höghusen var det som jag ville fånga i första hand.
143: Memories (Edit 071206)

Tejde, Teneriffe

Marketplace
142: Drum or (Straight)streetphotography



From an event in Kungsträdgården in April 2006
141: Åter från arkivet

Tidstypisk ? (1976)

Fundersam

Sedan en bild från Barcelona. den fantastiksa arkitektur som Gaudi skapade. Detta är ett skannat dia.
Jag hade ingen digitalkamera då så det blev inte så många bilder som jag skulle viljat ha tagit.

