My Corner Of The World

Om allt och ingenting.....

NICE VISIT?

Hade "finbesök" i min Dahlia häromdagen, kan undra om det är någon av dom, eller om det är tvestjärtarna som käkar mina vackra blommor till kvällsmat?  😊

Publicerad 2023-08-15 19:40 | Läst 8399 ggr 7 Kommentera

WATER

Ja, vatten har vi väl alla fått mer än nog av denna sommar, men vackert är det i alla fall!

Ha nu en riktigt härlig Lördag och hoppas att det inte regnar på er!  =)

Publicerad 2023-08-12 18:53 | Läst 8410 ggr 11 Kommentera

INSECTS

Ja, att fotografera insekter är nåt jag verkligen brinner för, så här kommer några nya bilder, och några gamla.

Ha en fin kväll alla!

Publicerad 2023-08-06 21:20 | Läst 9090 ggr 7 Kommentera

COLORFUL ABSTRACTNESS

Är barnsligt förtjust i att fota mikro/makro med Raynox DCR-250, så här kommer några färgglada alster!

Ha en fin dag alla!

Publicerad 2023-08-04 10:06 | Läst 7234 ggr 10 Kommentera

PILLIDUTTZ

Long time no see! 😊

Publicerad 2023-08-01 18:34 | Läst 6735 ggr 15 Kommentera