Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Blixt till eos 450D?
- Trådstartare fr0zeN
- Start datum
b1uemchen
Aktiv medlem
fr0zeN
Ny medlem
den verkar super! men verkar som att den är slut? :/ har du beställt därifrån nån gång?
EriKarlsson
Aktiv medlem
Jag kommer inte med nåt råd men med en varning: Soligor DG-420 Z (eller Dörr DAF42/480 Ultra) passar utmärkt till 400D! Jag har en sån och har en enda sak emot den och det är att den är lite långsam.
Men så testade jag den på 450D och den lirade inte alls! Tillbaka på min 400D. Funkar. Åter 450D och där funkade den inte. I alla fall tappade den allt vad TTL heter. 450D var ny från kartong och inga inställningar var ändrade.
Så varning för den! Blixten, alltså... ;-)
Men så testade jag den på 450D och den lirade inte alls! Tillbaka på min 400D. Funkar. Åter 450D och där funkade den inte. I alla fall tappade den allt vad TTL heter. 450D var ny från kartong och inga inställningar var ändrade.
Så varning för den! Blixten, alltså... ;-)
Senast ändrad:
b1uemchen
Aktiv medlem
den verkar super! men verkar som att den är slut? :/ har du beställt därifrån nån gång?![]()
Handlat där ifrån engång. Dom är seriösa om det är det du funderar över. Dom har även 4-5 butiker. Vet dock inte om samma priser gäller där.