Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fakturerad två gånger för plus..?

Produkter
(logga in för att koppla)

endah

Medlem
Hej,

Automatiskt förnyelse skickades 2018-11-06, idag fick jag ännu en till förnyelse (dvs. 2018-11-08), detta kan ju inte stämma. 180kr i kvartalet.., lite väl! Har försökt maila er men har inte fått något svar.

Fler än jag som har fått dubbla fakturor från Klarna?

Hej,

Automatiskt förnyelse skickades 2018-11-06, idag fick jag ännu en till förnyelse (dvs. 2018-11-08), detta kan ju inte stämma. 180kr i kvartalet.., lite väl! Har försökt maila er men har inte fått något svar.

Hur länge har du väntat på svar?

Hej,

En faktura räcker! :) Ditt mail kom vid två idag. Vi har inte hunnit svara. Självklart skall vi lösa det! Återkommer via ditt mail.

ANNONS
Götaplatsens Foto