Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Ändrade semesterplaner.

Produkter
(logga in för att koppla)

Tony johansson

Aktiv medlem
I dagens läge borde det gå ganska lätt att hitta billigt, och hyfsat bra, boende. Jag tvivlar lite på att hotell och B&Bs är direkt överbokade.
Det ger sig. Det primära är ändå att jag kan ta mig till intressanta platser att finna något som är intressant att fotografera, utan att det är sönderfotograferat. Mat och boende löser sig nog ändå, skulle jag tro, one way or another.
 

Cygni

Aktiv medlem
Alvaret på Öland är fint att vandra på. Säkert blåsigt på den tiden på året som du har semester. Södra Öland ger nog fina bilder med havet i uppror.
 

Tony johansson

Aktiv medlem
Alvaret på Öland är fint att vandra på. Säkert blåsigt på den tiden på året som du har semester. Södra Öland ger nog fina bilder med havet i uppror.
Tanken har slagit mig att avlägga ett besök på Öland också, när jag ändå är ute och snurrar. Har varit där tidigare och visst är det vackert 😊.
 
ANNONS