Annons

Ökar fotoglädjen med en digitalkamera?

Produkter
(logga in för att koppla)
joker skrev:
Nej. Frågan är var du har vart de senast åren eller om du har kapacitet att skilja på verklighet och fiction. Ingen har varit på Mars.
Nej. Ursprungsfrågan var om jag har provat en digitalkamera och det har jag givetvis. Nu har du skruvat till förutsättningarna så därför fick du ett annat svar. En logisk följdfråga torde var; Varför har du ingen digitalkamera? eller Kommer du att skaffa en digitalkamera?.
På den senare svarar jag själklart JA.
Den förra kräver en liten längre utvikning men sammanfattningsvis kan jag besvara den med – Idag finns det ingen DSLR som möter mina, extremt subjektiva, krav. Jag påstår inte att de är rationella eller relevanta för andra, men för mig är det endast min kravspecifikation som är intressant.
Att du har extrema krav förstår jag, men jag förstår inte varför du diskuterar "fakta" som försvann för fem år sedan och säger att vi duckar?

Därför var jag intresserad av att veta om du varit på mars de senaste åren eller ifall du har en digitalkamera. Det är ju ingen vits att diskutera fakta om du inte kan, inte vet eller om du duckar..

Vad du sedan tänker köpa, vart du bor, vilken bil du har, vilken favoritfärg du har, vilken mat du gillar är totalt ointressant för mig.

(det är lite ironi här också) ;)
 
Okay, då vet jag. I fortsättningen ska jag alltid addera mottagare i mina inlägg så att du slipper ta åt dig personligt om jag skriver något.

Kanonkanån skrev:
Att du har extrema krav förstår jag, men jag förstår inte varför du diskuterar "fakta" som försvann för fem år sedan och säger att vi duckar?
 
Fotoglädjen tycker jag gör ett jätteskutt varje gång man köper något nytt till kameran... Då går fotograferandet upp i några veckor tills det går tillbaks till den annars höga normalfotograferingen!
 
Pôjkar, dags för nivåhöjning nu. Jag tycker den här tråden börjar balansera farligt nära ett upphört existensberättigande.
 
Visst ökar fotoglädjen (för film) när man snart dagligen läser om allehanda problem som digitalfolket har med sina skyddslingar..
mvh/gunte..
 
Roligast för mig är att se foto-intresset och glädjen bland alla ungdomar! Tidigare var det kanske 1/20 som var intresserade av kameror och foto men idag är det säkert minst 1/3 tack vare de digitala prylarna.
 
ANNONS