Annons

2 frågor om 350D.....

Produkter
(logga in för att koppla)

quattromaniac

Avslutat medlemskap
Har precis varit ut å snabbtestat min 350D efter inköp :)
Har dock 2 funderingar.....
I menyn står det "pipljud AV/PÅ" Är det knappljud? I så fall funkar inte mitt.....
Sen undrar jag om det är ok att Displayen sitter något snett? Retar mig lite på det då kameran ändå kostar en slant.....

Tacksam för svar!

MVH Thomas!

Ok!
Då är det inte nått fel på funktionerna i alla fall då :)
Det är säkert bara en justering som behövs för att displayen ska bli rak men jag vill ju ogärna lämna in kameran direkt när man fått den....vill ju leka lite först ;)

Tack för ett snabbt svar!

Om du köpt den i en butik nära dig så ska du genast gå tillbaks med den. Du bör kunna få den utbytt mot ett nytt ex. om du reklamerar den omgående & det verkligen är ett fel med displayen. Vänta inte för om det går för lång tid så blir det reparation!

Om du skickat efter den så bör du också få den utbytt men då får du ju vänta ett tag...

//Larsa

Jag har lagt märke till att min display oxå sitter något snett. Kan det månne vara så i alla kameror? Den lutar lite åt vänster...

Gick och kikade på min 350D och tror på f-n att jag ochså har en liten lutning åt vänster precis som för Mårten

Jag stirrar enögt och tvåögt. Jag kisar och lutar huvudet lite åt ena och andra sidan. Min 350D:s display ser då i alla fall ut att sitta monterat helt rakt.

Nope, vare sig med liggande eller stående motiv ser min display ut att sitta snett. Jag kanske har fått ett måndagsexemplar? ;-)

Försökte mig på en illustration. Man ser det om man kollar på den lite gråare kanten som finns över och under bilderna när dem är liggande i displayen.

lutning.jpg

chisel skrev:
Försökte mig på en illustration. Man ser det om man kollar på den lite gråare kanten som finns över och under bilderna när dem är liggande i displayen.

lutning.jpg

Ja så är min med fast den lutar åt andra hållet :)
Det "lutar" nog åt att jag kör vidare som det är... Ska på bilutställning i helgen å då vill man ju inte vara utan kamera! Det är ju trots allt ett skönhetsfel......det går ju å leva med...kanske.

ANNONS
Götaplatsens Foto