Annons

FS Annat 35 snabba frågor

Produkter
(logga in för att koppla)

Smw

Aktiv medlem
Hej !
Försökte göra undersökningen "35 Snabba".
Den går ju inte att komma igenom.

--Du måste fylla i ............. --
Fås i rött.

Jag vet att jag fyllde i detta, gör det på nytt, och samma sak inträffar fast med någon annan
fråga som tidigare var ifylld.

osv.

Är detta nått sorts skämt, eller en inte testad funktion ?

//MW
 

elmfeldt

Redaktör
Forumpersonal
Hej !
Försökte göra undersökningen "35 Snabba".
Den går ju inte att komma igenom.

--Du måste fylla i ............. --
Fås i rött.

Jag vet att jag fyllde i detta, gör det på nytt, och samma sak inträffar fast med någon annan
fråga som tidigare var ifylld.

osv.

Är detta nått sorts skämt, eller en inte testad funktion ?

//MW
Vilken webbläsare kör du?
 

UlfHan

Aktiv medlem
Problemet är att den tar bort en del svar när man har missat att fylla i någon fråga. Den markerar med rött den man har missat. Fyller man bara i den rödmarkerade så blir det nya rödmarkeringar på de som den hade tagit bort svaren för. Man måste alltså noggrant titta igenom att alla svar är ifyllda och inte lita på rödmarkeringarna.
 

PMD

Aktiv medlem
Och där tog det stopp.

Inget av alternativen som ges är viktigast när jag köper ny kamerautrustning.
Flera av alternativen är lika viktiga, men viktigast är att produkten uppfyller mina krav.

Jag kan inte heller svara på vilka prylar/böcker jag planerar att köpa under året. Så lång planeringshorisont har jag inte.
 
Senast ändrad:

pdahlen

Aktiv medlem
Och där tog det stopp.

Inget av alternativen som ges är viktigast när jag köper ny kamerautrustning.
Flera av alternativen är lika viktiga, men viktigast är att produkten uppfyller mina krav.

Jag kan inte heller svara på vilka prylar/böcker jag planerar att köpa under året. Så lång planeringshorisont har jag inte.
Håller med Per, jag fick sätta pris för det är iaf det alternativ som var minst sämst. Borde finns med något om tekniska krav eller liknade
 

Falumas

Aktiv medlem
Kan också hålla med. Jag satte också pris, men det betyder inte att min nästa kamera blir en Ricoh Caplio CX4 som är den billigaste kameran min kamerahandlar har för tillfället.
 

ztenlund

Aktiv medlem
Frågan känns mer handlar- än produktcentrerad, förutom det första alternativet (det senaste), men det kan å andra sidan syfta på förmågan att få fram kameran som det är större efterfrågan än tillgång på.
 
ANNONS