Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

350d prisad av tipa! Förvånad?

Produkter
(logga in för att koppla)

hailstorm

Aktiv medlem
aaaa... tipa utnämnde canon eos 350d till årets entrylevel digital slr.

Är ni förvånade?

Meddelenadet som stör mig mest!!!

The administrator has specified that you can only edit messages for 15 minutes after you have posted. This limit has expired, so you must contact the administrator to make alterations on your message.

Varför överhuvudtaget införa den funktionen???? Helt galet...........

Jag vet ialalfall vad tipa är nu. :)

Så nu kan alla Canon 350D ägare vara stolta över sina små sötnosar och sova lugnt ;-) Annars skulle de väl vakna varje morgon svettiga och undrat om de verkligen gjort ett bra val.

Eller hur...?

http://www.gulnet.nu/

greken skrev:
Så nu kan alla Canon 350D ägare vara stolta över sina små sötnosar och sova lugnt ;-) Annars skulle de väl vakna varje morgon svettiga och undrat om de verkligen gjort ett bra val.

Eller hur...?

http://www.gulnet.nu/

michael ska ärligt säga att JAaaaaaaaa... det är så.... äntligen är mina hjärnspöken för alltid fördrivna... whiiii.

johan_w skrev:
Meddelenadet som stör mig mest!!!

The administrator has specified that you can only edit messages for 15 minutes after you have posted. This limit has expired, so you must contact the administrator to make alterations on your message.

Varför överhuvudtaget införa den funktionen???? Helt galet...........

För att förhindra att diskussioner blir snedvridna.. Tänk om man kan gå in och ändra sina svar i en debatt i efterhand, för att det man skrivit inte passar. Följden blir ju helt konstig, om någon svarar på vad du skrivit..och du sedan ändrar.

Tänk istället på vad du skriver och tänk sen igen innan du postar.

Om du ber riktigt snällt, så kan jag plocka bort dina inlägg, så att du inte verkar ovetande ;p

/Jeppe

ANNONS
Götaplatsens Foto