Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
4 GB CF I en D70s
- Trådstartare KoDanne
- Start datum
Pippo
Aktiv medlem
Inga problem, korde sjalv med 4Gb nar jag hade en D70s.
Edit: Se
http://www.fotosidan.se/forum/showthread.php?threadid=73670
Edit: Se
http://www.fotosidan.se/forum/showthread.php?threadid=73670
KoDanne
Avslutat medlemskap
Hmmm
När jag stoppade i det nya kortet... tog några biler o skulle kolla på dom i kameran tog det en väldans tid för den att få fram dom. Stängde av o satte på den igen, kunde se en bild sedan fick jag ett meddelande om att "filen innehåller ingen bild data"
Formaterade tog lite nya bilder.
Stängde av o satte på den igen, kunde då se vissa bilder o fick meddelandet att "kortet kan inte användas" på dom andra.
Allt detta när jag körde i RAW läge, fine jpg, gick fine.
Nu har det iof fungerat med RAW ett tag, men är det ide att reklamera minnet?
Dvs... är det kasst kort eller kamera, eller skall det vara såhär??
kanske mjukvaran i kameran är som en dator med win, att den inte förstår vad som händer när den får något nytt? o repar sig efter en v eller två?
När jag stoppade i det nya kortet... tog några biler o skulle kolla på dom i kameran tog det en väldans tid för den att få fram dom. Stängde av o satte på den igen, kunde se en bild sedan fick jag ett meddelande om att "filen innehåller ingen bild data"
Formaterade tog lite nya bilder.
Stängde av o satte på den igen, kunde då se vissa bilder o fick meddelandet att "kortet kan inte användas" på dom andra.
Allt detta när jag körde i RAW läge, fine jpg, gick fine.
Nu har det iof fungerat med RAW ett tag, men är det ide att reklamera minnet?
Dvs... är det kasst kort eller kamera, eller skall det vara såhär??
kanske mjukvaran i kameran är som en dator med win, att den inte förstår vad som händer när den får något nytt? o repar sig efter en v eller två?
Maxe
Aktiv medlem
Pippo skrev:
Prisskillnaden kanske var större innan, alternativt ihärdigt övertalande av den lokale handlaren som gör allt i sin makt att kränga det han har...
Edit: Förresten, grymma bilder du har Johan!
Tack!
// Maxe
KoDanne
Avslutat medlemskap
jo det va såhär...
Att jag tänkte att minnet kom från samma tillverkare men det satt ett billigare klistermärke på det ena.
Typ som med biltemas lambdasond fö 300 mot tex Fords för 2000, så fungerar ju biltemas lika bra.
Eller som det diskuterats här på forumet. Pirat batterier, dessa fungerar ju lika bra dom som org o ingen som opponerar sig mot att dom är billigare?
Att jag tänkte att minnet kom från samma tillverkare men det satt ett billigare klistermärke på det ena.
Typ som med biltemas lambdasond fö 300 mot tex Fords för 2000, så fungerar ju biltemas lika bra.
Eller som det diskuterats här på forumet. Pirat batterier, dessa fungerar ju lika bra dom som org o ingen som opponerar sig mot att dom är billigare?