Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
4 Gb Extreme 3 för 2000!
- Trådstartare Micke B
- Start datum
-Catherine-
Aktiv medlem
Tusen tack för tipset!
Jag beställde genast ett. Hade ju ändå tänkt köpa minne då min nya 5D kräver lite mer minne än vad 300D´n gör
Det var fint att få köpa till det pangpriset
Jag beställde genast ett. Hade ju ändå tänkt köpa minne då min nya 5D kräver lite mer minne än vad 300D´n gör
Det var fint att få köpa till det pangpriset
-Catherine-
Aktiv medlem
"Pick up service" ??
Kapar tråden lite om det är ok?
Ser nu när jag fick min orderbekräftelse att det står "Pick up service" på den. Vad betyder det? Har jag gjort ngt fel vid beställningen, jag kan väl inte behöva åka ner till tyskland för att hämta kortet väl?
*förvirrad*
Ser nu när jag fick min orderbekräftelse att det står "Pick up service" på den. Vad betyder det? Har jag gjort ngt fel vid beställningen, jag kan väl inte behöva åka ner till tyskland för att hämta kortet väl?
*förvirrad*
Czon
Avslutat medlemskap
äre jag som är blind eller står det inget alls om att det är "extra pris" eller nån kampanj? för äre inte det är det ju rätt lugnt att vänta eller?
sitter nämligen och funderar på om man ska slå till fast man egentligen inte har råd precis just nu.. är ju skit om dom drar upp priserna när deras lager är slut och man inte köpt
sitter nämligen och funderar på om man ska slå till fast man egentligen inte har råd precis just nu.. är ju skit om dom drar upp priserna när deras lager är slut och man inte köpt
Anders_S
Aktiv medlem
Re: "Pick up service" ??
Pickup-service är leveransservice med deras ombud DPD. kommer med Posten i Sverige. Paketnumret spårar du via posten.se också.
-Catherine- skrev:
*förvirrad*
Pickup-service är leveransservice med deras ombud DPD. kommer med Posten i Sverige. Paketnumret spårar du via posten.se också.
Stefan Mag
Aktiv medlem
Behövs extreme III?
hur mycket snabbare är det än en vanlig CF?
CF 4 MB var ju ännu billigare. Jag använder vanlig CF 2 MB till min 350D och tycker att det räcker till i snabbhet men det är kanske för att jag inte fattar bättre. Fotar inget action än så länge.
Tack för tipset annars!
Stefan
CF 4 MB var ju ännu billigare. Jag använder vanlig CF 2 MB till min 350D och tycker att det räcker till i snabbhet men det är kanske för att jag inte fattar bättre. Fotar inget action än så länge.
Tack för tipset annars!
Stefan
-Catherine-
Aktiv medlem
Re: Re: "Pick up service" ??
Aha, vad bra...blev lite orolig där att det skulle strula. Jag har aldrig beställt från dem tidigare så jag är novis.
Tack för ditt svar
Anders_S skrev:
Aha, vad bra...blev lite orolig där att det skulle strula. Jag har aldrig beställt från dem tidigare så jag är novis.
Tack för ditt svar
Walle
Aktiv medlem
Re: Behövs extreme III?
Hur många bilder räcker ett 2 MB kort till? I min 10D ca 0.25 bilder
Stefan Mag skrev:
Tack för tipset annars!
Stefan
Hur många bilder räcker ett 2 MB kort till? I min 10D ca 0.25 bilder
Per Krook
Avslutat medlemskap
Ett mycket bra tips om ett mycket bra pris!
Nyfiken:
Är det någon som vet om Technikdirekt precis har sänkt priserna på minneskort? Det framgår ju inte, precis som sagts ovan, att det skulle vara en tillfällig kampanj. Den låga prisnivån tycks dessutom gälla genomgående för SanDisk CF, oavsett hastighet och storlek. Jag tittade snabbt på BH och deras priser tycks ligga kvar på 400 dollar (minus 40 i mail-in). Så "fel" brukar inte BH ligga. Kan SanDisk ha för stora lager i Europa?
Nyfiken:
Är det någon som vet om Technikdirekt precis har sänkt priserna på minneskort? Det framgår ju inte, precis som sagts ovan, att det skulle vara en tillfällig kampanj. Den låga prisnivån tycks dessutom gälla genomgående för SanDisk CF, oavsett hastighet och storlek. Jag tittade snabbt på BH och deras priser tycks ligga kvar på 400 dollar (minus 40 i mail-in). Så "fel" brukar inte BH ligga. Kan SanDisk ha för stora lager i Europa?
Stefan Mag
Aktiv medlem
Ok Christoffer, menar ju 2 GB förståss, :-D.
Men nån som har nåt svar på frågan? Behöver man Extreme CF? Ibland köper man ju nyare grejor mest för att dom finns (jag är lite sån) utan att verkligen se om man har nytta av det i praktiken. Du får ju ett vanligt CF 4 GB för under 160 euro hos samma försäljare.
Men nån som har nåt svar på frågan? Behöver man Extreme CF? Ibland köper man ju nyare grejor mest för att dom finns (jag är lite sån) utan att verkligen se om man har nytta av det i praktiken. Du får ju ett vanligt CF 4 GB för under 160 euro hos samma försäljare.
ulltand
Aktiv medlem
Men - Även om priserna på minnen far upp o ner så lär de ju i långa loppet knappast höjas.mjp skrev:
...Hoppas att dom har priserna ett tag till så kanske det blir en order till vid nästa löning...