Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

60d Inget som impar Direkt

Produkter
(logga in för att koppla)
Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Jamespkulle

Aktiv medlem
Ja så kom den 60d......Själv har jag en 40d......Men 60d inget som impar........Det får helt klart bli en 7d utan tvekan........

En ny "mellan-modell" helt enkelt.
Har också en 40D och det känns inte motiverat att ta steget till en 60D.
Har siktet inställt på FF med 5D mk II.

Finns redan flera 60D-trådar, varför skapa en till? Sorry men jag tycker du bara gör en massa skittrådar. (den här är inte den första)

Fö så tycker jag inte illa om 60D, dom kan inte göra den bättre för då blir det bara en kopia av 7D. Men att priset är för högt är sant.

Sorry men jag tycker du bara gör en massa skittrådar. (den här är inte den första)

Vårda språket lite grann. Personligen anser jag det vara helt ointressant vad du anser om andras trådar.

Lägg hellre tiden på att svara på dom frågor eller tyck något om det som TS har tagit upp och har du inget att säga i det hänseendet så är det bättre att vara tyst.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
ANNONS
Götaplatsens Foto