Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
"Alla nya kritikbilder" borde väl fler vara med i?
- Trådstartare Jocce
- Start datum
Paragrafryttaren
Aktiv medlem
"Alla nya kritikbilder" visar bilderna i den ordning de har publicerats (lagts in i ett publicerat album), medan poolerna visar bilderna i den ordning de har lagts i den aktuella poolen.
Jocce
Aktiv medlem
Paragrafryttaren skrev:
"Alla nya kritikbilder" visar bilderna i den ordning de har publicerats (lagts in i ett publicerat album), medan poolerna visar bilderna i den ordning de har lagts i den aktuella poolen.
Men visas bilderna från alla Pooler när man väljer "alla nya kritikbilder"?
Hittade t.ex. inte en bild jag la in i förut nämligen!
/Jocce
Paragrafryttaren
Aktiv medlem
Please disregard my last comment.
Jag trodde att det var den gamla hederliga alla-bilderfunktionen som var tillbaka från de döda. Jag lever nog i en svunnen tid ibland...
Jag trodde att det var den gamla hederliga alla-bilderfunktionen som var tillbaka från de döda. Jag lever nog i en svunnen tid ibland...
Jocce
Aktiv medlem
perkaby skrev:
Är det inte så att "Alla nya kritikbilder" visar alla nya kritikbilder från poolerna under "Kritik och diskussion"? "Alla nya poolbilder" visar bilder från alla pooler?
Mycket möjligt, dock anser jag att även pool-bilderna borde få vara med under "Alla Kritikbilder" då man väl lägger upp dem i en pool för att få just...kritik?
/Jocce
Paragrafryttaren
Aktiv medlem
Saxat från sidan man kommer till när man väljer "Alla nya kritikbilder" i menyn:
Visar bilder inlagda i Bildkritik, Bildkritik - Mjukstart, Bildkritik - Hård kritik inom senaste 3 dygnen
Jocce
Aktiv medlem
Paragrafryttaren skrev:
Saxat från sidan man kommer till när man väljer "Alla nya kritikbilder" i menyn:
Ja, och det är det jag menar, borde inte de andra få vara med där också?
/Jocce