Annons

Att byta bilder med varandra

Produkter
(logga in för att koppla)

Palletheking

Aktiv medlem
Ja det går alldeles utmärkt. Men då får man nog bilda en speciell grupp enbart för digitalt utskrivna bilder. Det här var tänkt för traditionell mörkrumsbild tillkommen i mörkrummet då tråden ligger under forumet "Det analoga mörkrummet".
Hoppsan, det hade jag missat totalt. Ber om ursäkt.
 

Graal

Avslutat medlemskap
Vill bara lyfta fram den här idén i forumen igen, ifall det skulle vara så att fler är intresserade av att delta? Det bör ju vara några fler än vi tre som hittills sagt ja, för att det ska kunna bli en grupp på fotosidan, med den ungefärliga utformning som finns i förslaget. Annars kan vi ju sköta det rent privat. Men det vore kul om det kunde bli en bildbytargrupp för analoga mörkrumsbilder här. Frågan är om vi är tillräckligt många kvar här som kopierar, och dessutom gör våra bilder på riktigt fiberpapper?
 

henpe

Aktiv medlem
Jag känner mig inte riktigt mogen för att delta i denna verksamhet ännu, men tycker att idén är bra och hoppas att den lever vidare tills dess att även jag känner mig redo...
 

Mikael

Aktiv medlem
Jag är också intresserad.

Kul idé, och för mig är det alltid roligare att ha en bild i handen att titta på än i datorn.
 

Graal

Avslutat medlemskap
Jag känner mig inte riktigt mogen för att delta i denna verksamhet ännu, men tycker att idén är bra och hoppas att den lever vidare tills dess att även jag känner mig redo...
Tycker att din bild på blommorna, kopierad på Polywarmtone ser rätt skaplig ut. Skulle inte ha något emot att byta till mig den.
 

anonymous

Avslutat medlemskap
Vill bara lyfta fram den här idén i forumen igen, ifall det skulle vara så att fler är intresserade av att delta? Det bör ju vara några fler än vi tre som hittills sagt ja, för att det ska kunna bli en grupp på fotosidan, med den ungefärliga utformning som finns i förslaget. Annars kan vi ju sköta det rent privat. Men det vore kul om det kunde bli en bildbytargrupp för analoga mörkrumsbilder här. Frågan är om vi är tillräckligt många kvar här som kopierar, och dessutom gör våra bilder på riktigt fiberpapper?
Problemet ar att jag vet inte över huvud taget hur mónga vi ar och har inget tid heller att vara ute och fiska efter analoga folk. Det vore att finkamma hela sajten.

Só bildandet av ett sarskild forum eller grupp kanske vore bra. Det finns ju folk som jag som inte ville vara med i nót sammanslutning eller grupp av olika anledningar men i det har fallet kan kanske tanka mig.

Só tank pó att det fortfarande ett ungerskt tangentbord jag skriver ifrón. :)
 

Graal

Avslutat medlemskap
Det går ju fixa det här utan någon grupp/pool också. De som vill vara med sätter upp sig på en lista här och när vi blivit några stycken fixar vi till varsitt album med bilder som vi kan byta med. Behövs ju ingen grupp för det egentligen.
 

anonymous

Avslutat medlemskap
Det går ju fixa det här utan någon grupp/pool också. De som vill vara med sätter upp sig på en lista här och när vi blivit några stycken fixar vi till varsitt album med bilder som vi kan byta med. Behövs ju ingen grupp för det egentligen.
Klart att det gór. förresten jag ar ute efter hunden. :) vad sags om det?
 

Maria F

Aktiv medlem
Jag tycker att det här låter jättespännande och vill också vara med. Måste bara försöka peta upp lite fler bilder av olika karaktär. Just nu är mitt utbud här på FS rätt tunt ...
 

Maria F

Aktiv medlem
Oooops

Först nu har jag lagt märke till vilket forum jag skrivit i. Det analoga mörkrummet. Hmmm. Jag antar att jag är helt ute ur leken då. Ber om ursäkt att jag inte såg detta tidigare.
 
ANNONS